مصاحبه آرشیو خبر ها
دفاع آلگری از فُرم یوونتوس

دفاع آلگری از فُرم یوونتوس

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی باشگاه یوونتوس پیش از سفر به جنوا و بازی فردا شب برابر این تیم در ماراسی،در کنفرانس خبری این بازی شرکت کرد و به انتقاداتی که از یووه در چند وقت اخیر به خصوص بعد از عملکرد نه چندان مناسب در لیگ قهرمانان شده است پاسخ داد :

 

مارچلو لیپی معتقد است یووه پس از جدایی آنتونیو کونته شدت و قدرت خود را از دست داده است :

 

" من فکر می کنم لیپی آن را گفت و البته فکر می کنم حرف های دیگری هم زد.این که هر تیم معرف و بازتابنده شخصیت و کاراکتر مربی خود است ".

 

" بچه ها برای دو ماه با شدت و قدرت فراوانی بازی کردند.آن ها همچنین فوتبالی عالی را به نمایش گذاشتند ".

 

" امکان عملکرد ضعیف در یک دوره و پریود زمانی وجود دارد.اما لیگ و عنوان قهرمانی با عملکرد خوب و تماشاگر پسند در تمامی بازی ها بدست نمی آید".

 

" زمان هایی وجود دارد که ممکن است شما خوب و زیبا بازی نکنید ".

 

" برای ما خوب بازی نکردن داشتن هفت یا هشت شوت در چهارچوب در هر بازی است! اما در پایان این واقعا چیز بدی نیست ".

 

" البته این درست است ما در مفاهیم فنی باید بهتر از نیمه اولی که در برابر پالرمو به نمایش گذاشتیم کار کنیم ".

 

" برای این منظور همه هنگامی که توپ را در اختیار دارند باید خوب کار کنند و بالاتر از این ها اشتباهات ما نسبت به دیدار برابر پالرمو و دیدار برابر المپیاکوس در آتن باید کمتر باشد ".

 

" اما علیرغم اینکه همه در حال قتل عام ما هستند ما در یونان واقعا خوب بازی کردیم و این به خاطر این است که نتایج همواره بر عملکردها تاثیر می گذارد ".

 

" جنوا تیمیست که در هفت بازی اخیر خود تنها یک بار شکست خورده و آن هم مصاف در دربی با سمپدوریا بوده است ".

 

" آن ها تیمی هستند که فوتبال خوبی را به نمایش می گذارند.آن ها در حمله خوب هستند و در خانه هجومی بازی می کنند و استایل بازیشان با بازی های خارج از خانه متفاوت است ".

 

" اما چیزی که بیشتر مرا نگران می کند اتفاقی بود که در جنوا رخ داد و سیل شهر را فرا گرفت و به طبع آن زمین آنجا شرایط خوبی ندارد.این به این معنیست که اجرای یک بازی خوب از نگاه فنی دشوار خواهد بود اما ما برای نمایش بهترین عملکردمان تلاش خواهیم کرد ".

 

" امروز آخرین تمرین برای تیم ما قبل از سفر به جنواست و من بعد از آن بهترین تصمیم را برای تیم برای بازی فردا خواهم گرفت ".

 

استراحت به برخی بازیکنان با توجه به در پیش بودن بازی هایی تقریبا ساده برای یووه :

 

" تیم هایی پایین تر در جدول؟ همه در جدول پایین تر از ما قرار دارند(با لبخند) ".

 

" جنوا تیم بسیار خوبی است.یک تیم بسیار خوب.ما دو امتیاز را در ساسوئولو در از دست دادیم و این به آن معنیست که بازی آسانی وجود ندارد ".

 

" من فکر نمی کنم که رم در طول فصل امتیازات زیادی را از دست بدهد و ما هم باید به همین شکل عمل بکنیم ".

 

" بازی فردا برای ما سخت خواهد بود و همچنین در راه اسکودتو یک بازی مهم به شمار می رود ".

 

 " در مورد چرخش در تیم من فکر می کنم مارکیزیو در سه بازی اخیر تیم در دو بازی حضور نداشت و در بازی آخرمان هم پوگبا از ابتدا بازی نکرد ".

 

" در بازی های قبلی ویدال بیرون بود بنابراین من در مورد هافبک ها من اندکی از چرخش استفاده کرده ام ".

 

" در خط حمله موراتا در یونان بازی کرد این در حالی بود که جووینکو یک بازی را حضور داشت.همه قطعا شانس بازی خواهند داشت ".

 

" تنها به ارقام توجه کنید.در خط میانی و حمله همه تقریبا کمی بازی کرده اند ".من بیشتر از این نمی توانم از چرخش در نفرات استفاده بکنم ".

 

توز بعد از مدت ها توسط مارتینو به تیم ملی آرژانتین دعوت شد :

 

" من فکر می کنم این برای کارلوس هدف مهمی بود و به آن دست یافت ".

 

" من برای او بسیار خوشحال هستم چون علاوه بر این که بازیکنی فوق العاده است مردی سخاوتمند و بلند پرواز هم به شمار می رود.او می داند که چگونه باید باشد".

 

 " من از دعوت او به تیم ملی بسیار خوشحالم چرا که او شایسته آن بود".

 

لیست اولیه توپ طلا اعلام شد و در میان اسامی نام پوگبا هم دیده می شود اما این در حالیست نامی از بازیکنان ایتالیایی در این لیست دیده نمی شود :

 

" توپ طلا جایزه ای است که به شما به دلیل عملکرد فصلتان تعلق می گیرد.تیم های ایتالیایی در اروپا عملکردی کم فروغ یا بی فروغ داشتند و تیم ملی هم متاسفانه در جام جهانی خوب کار نکرد و این طبیعیست که از ایتالیایی ها در این لیست خبری نباشد ".

 

" برای پوگبا اما من فکر می کنم برای او خوب است.تمدید قرارداد او از جانب یوونتوس به این معنیست که او برای باشگاه در جایگاه مهمی قرار دارد ".

 

" او هر چیزی را برای مبدل شدن به یک بازیکن تاپ را در اختیار دارد و بنابراین همه چیز به خود او بستگی دارد که به یکی از سه هافبک برتر جهان تبدیل شود ".

 

بوفون فردا شب پانصدمین بازی خود را برای یووه انجام می دهد :

 

" فردا پانصدمین بازی اوست پس ابتدا ببینید به او بازی خواهم داد...(با خنده) ".

 

" اما از شوخی گذشته من فکر می کنم این دستاوردی فوق العاده برای بوفون به شمار می رود و من فکر می کنم او هنوز چیزهای زیادی را برای عرضه دارد ".

 

" او شور و اشتیاق یک پسر بچه و آرامش یک پیرمرد را در وجود خود دارد ".

 

" او همچنین از حکمت یک پیرمرد را در وجود خود دارد.در پایان روز جی جی یک جوان در زندگی خود است اما از لحاظ فوتبالی او در نزدیکی های پایان دوران بازیگری خود است ".

 

" این یک چیز طبیعی است که او قدرتش را به تیم انتقال می دهد.داشتن دروازه بانی نظیر او بسیار ارزشمند است چون او به جوانان توصیه های ارزشمندی را می کند و برای آن ها الگویی حرفه ای و جدیست ".

 

" من فکر می کنم داشتن بازیکنانی نظیر بوفون،بارزالی،کیه لینی مارکیزیو،پیرلو و دیگران برای بازیکنان جوانی که به یووه می آیند بسیار مهم است و آن ها یاد می گیرند در باشگاهی نظیر یوونتوس چگونه عمل کنند و آن ها باید برای رسیدن به اهداف خود و تیم تلاش کنند ".

گفتنی اسـت که دیدار امشب یوونتوس - جنوا ساعـت 23:15 بطور زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهـد شد .

" جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: